<body>

RECENT ENTRIES
Entry title: Ainul is back ;p
Date / Time : Friday, March 15, 2013 / 6:33 AM


Assalamualaikum . Aku tengah sedih ni , kawan baik aku nak pindah .. huaaaaaaaaa *nangis* pindah pulak kat kulim memang dekat pun -.- nanti aku dengan Aishah dengan Diyana je la .. sedihnyaaaaaaa! Tasha! kenapa kau pindah awal sangat ? pindah lah tahun depan :(  aku tak leh ah takde kau ! kau lah BESTFRIEND pertama aku yang aku jumpa ;p cehhh ..  but serius! aku tak pernah gaduh dengan dia , semua nya tak pernah . aku dengan dia dah macam adik beradik like i say before this .  hahahaha speaking lah pulak :3 selalu bersama .. gosip bersama .. rehat bersama sama jugak dengan aishah and diyana .. cuma kelas je tak sama .. maklumlah dia lagi pandai dari aku :V sedih aku berpisah dengan dia ;p hahahahaha time form 1 ah . sekarang aku happy sebab aku dah rapat balik dengan diaaaaaaaaa and aishah .. hihihihi xD 

TAPI sekarang aku sedih balik ! sebab tasha nak pindah , kongsi cerita dengan aishah je lahhhhhhh :'( hmmm takpe lah .. after pmr , aku harap sangat dapat jumpa dia ... #amin kalau boleh nak sekolah sama dengan dia balik kan xD rindu tahu kalau tasha takde #rinduuuuuuuuuuuuSangattttttttt :* hahaha . krik krik ==' bunyi cengkerik datang ...

Lastly, AKU HARAP TASHA TAK JADI PINDAH , AMINNNNNNNNNNN!!!!!!!!! doakan tasha tak jadi pindah tahuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!



ABOUT
Ainul
the beautiful attributes is Allah'♥ #PMR 8A' pray for me

DEEJAY
saranghaeyou ;)
AFFILIATES
twitter
Link
Link
Link
Link
Link
Link
Link

© Layout done by materialisti-c. xoxo